REKLAMA
Znaleziono 2574 wyników
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram pracartykuł
Pokaż artykuł
[małopolskie] Tarnów: Wiadukty do przebudowy – harmonogram prac
Rozpoczęły się remonty wiaduktów kolejowych przeprowadzane przez PKP PLK, w ramach projektu "Moderni...
Dezamet ma stać się liderem krajowej produkcji amunicji. Szykują się wielkie inwestycjeartykuł
Pokaż artykuł
Dezamet ma stać się liderem krajowej produkcji amunicji. Szykują się wielkie inwestycje
Kolejna duża polska firma z branży zbrojeniowej szykuje nowe, wielkie inwestycje. Zakłady Metalowe Dezamet w Nowej Dębie (woj. podkarpackie), należące do Polskiej Grupy Zbrojeniowej S.A., planują w ciągu najbliższych trzech lat zwiększyć produkcję pocisków artyleryjskich kalibru 155 mm o 50-100 tys. rocznie. Szacunkowy koszt planowanych nowych inwestycji może wynieść nawet 1,3 miliarda złotych. Pomogą w tym środki z Unii Europejskiej. Amunicja trafiać będzie, w pierwszej kolejności, do polskich sił zbrojnych.
Które polskie województwa zyskują najwięcej na inwestycjach sektora obronnego w Polsce?artykuł
Pokaż artykuł
Które polskie województwa zyskują najwięcej na inwestycjach sektora obronnego w Polsce?
Polska przeznacza znaczące środki na rozwój sektora obronnego, co przekłada się na regionalne zróżnicowanie inwestycji. Jak wynika z danych PMR Market Experts, największe nakłady trafiają do województw lubelskiego i podkarpackiego, które odpowiadają za ponad 41% wartości wszystkich publicznie dostępnych inwestycji w tym obszarze.
Leśna Wolainwestycja
Pokaż inwestycję
Leśna Wola
Lesznowola, Okrężna
Wola Plazainwestycja
Pokaż inwestycję
Wola Plaza
Warszawa, Wola, Młynarska 8/12
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżyckoartykuł
Pokaż artykuł
Koleją na Warmię i Mazury. Jest wariant inwestorski dla linii Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko
Pełnomocnik rządu ds. CPK Maciej Lasek zatwierdził wybór wariantu W14 jako wariantu inwestorskiego dla linii kolejowej nr 29 na odcinku Ostrołęka – Łomża – Pisz – Giżycko. Co ważne, przebieg ten na podstawie badań ankietowych uznawany był za najbardziej preferowany przez mieszkańców. Charakteryzuje go m.in. powstanie dwunastu nowych punktów obsługi podróżnych oraz wykorzystanie istniejącej linii kolejowej na odcinku Ostrołęka – Śniadowo – Łomża. 
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomicznąartykuł
Pokaż artykuł
Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego będzie przebiegać przez polkowicką strefę ekonomiczną
Nie przez centrum miasta, a przez polkowicką strefę ekonomiczną będzie przebiegać Kolej Aglomeracyjna Zagłębia Miedziowego. Wariant rekomendowany do realizacji będzie tematem ostatniego spotkania z cyklu konsultacji kolejowych. Spotkanie zaplanowano na 13 września w siedzibie Uczelni Jana Wyżykowskiego w Polkowicach.
W Szczecinie otwarto dwa nowe przystanki kolejowe [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Szczecinie otwarto dwa nowe przystanki kolejowe [ZDJĘCIA]
Od wtorku 16 lipca dla podróżnych dostępny jest nowy przystanek Szczecin Łasztownia. Lepszy dostęp do kolei pracownikom pobliskiego parku przemysłowego oraz okolicznym mieszkańcom zapewnia także przystanek Szczecin Dunikowo. To kolejne nowe przystanki, które powstały w ramach budowy Szczecińskiej Kolei Metropolitalnej. Efektem inwestycji jest wygodniejsza podróż pociągiem w kierunku centrum Szczecina oraz Stargardu i Gryfina.
[Warszawa] Rynek mieszkaniowy na warszawskiej Woliartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Rynek mieszkaniowy na warszawskiej Woli
Wola jest dzielnicą Warszawy, na której mogliśmy obserwować bardzo duże zmiany w charakterze zabudow...
Nowe przystanki na Mazowszu dzięki Programowi Przystankowemuartykuł
Pokaż artykuł
Nowe przystanki na Mazowszu dzięki Programowi Przystankowemu
Od 2023 r. w woj. mazowieckim pasażerowie korzystają z 5 nowych i 7 zmodernizowanych przystanków, m.in. między Skarżysko-Kamienną a Radomiem (lk 8), Tomaszowem Mazowieckim a Radomiem (lk 22) oraz Nasielskiem i Toruniem (lk27). Nowe obiekty powstały w ramach „Rządowego programu budowy lub modernizacji przystanków kolejowych na lata 2021-2025” ułatwiając dostęp do kolei, podróże do szkół i pracy. Wartość programu na Mazowszu to blisko 92 mln zł.
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182artykuł
Pokaż artykuł
Koleją z Tarnowskich Gór i Zawiercia bezpośrednio na lotnisko. Trwają prace na linii 182
Od początku roku trwają prace budowlane związane z rewitalizacją linii kolejowej nr 182 Tarnowskie G...
Linia kolejowa E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudziceinwestycja
Pokaż inwestycję
Linia kolejowa E30 na odcinku Kraków Główny Towarowy - Rudzice
Kraków, Śródmieście
REKLAMA